Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 14 augusti 2010

MUPPSAN TIPSAR


Ni vet Alvin´s kanontuffa softshell åkpåse
Nu kan ni vinna en sån hos Mama,
skynda in och tävla du med ;-)
~~~~
Snart lanseras vinterkollektionen,
Muppsan har tjuvkikat - jag lovar,
ni blir inte besvikna :-D

bloglovin

4 kommentarer:

jenn2you@hotmail.com sa...

hejsan! jag undrar bara vem som vann barn skorna från Crocs!? Hadde ju hoppats på tur så man är ju lite nyfiken! Det är ju ett tag sedan den avslutades!

Jeanette sa...

Åh Vad fin, är den bra?

Glada hälsninger
jeanette
www.babydjungeln.se

MAMMAFIA sa...

Jag vann ju en av dessa hos dej och är SÅÅÅ nöjd. Den är kalas!! Kramis

Mia sa...

Jag har faktiskt införskaffat en sån, svart/vit inför hösten.
HIttade ju på Rea. 50%. :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos