Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 19 augusti 2010

PAKET FRÅN BELLIO

Ingen hemlighet att jag är stormförtjust
i Bellio tofflorna!! Amanda har nog fyra
olika par, haha.. hon älskar dem lika mycket.
Perfekt på dagis, på landet, hemma, då det är
kallt, - närsom faktiskt.!!
Just nu inväntar jag dessa superfina till
Alvin - klart han oxå ska ha egna Bellio tofflor!!
~~~~
Några fler som gillar Bellio??

bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker tofflorna är jättesnygga, men mina barn vill inte ha några tofflor...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos