Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 17 augusti 2010

NY TÄVLING - BARNSEMESTERKORTET

"Jag är med och tävlar om barnsemesterkortet
som är fyllt med mängder av rabatter, allt från
barnshopping till lekland över hela Sverige!!
Muppsan tävlar ut 20st barnsemesterkort,
var med och tävla du oxå"

BARNSEMESTERKORTET 2010 - Rabattkortet alla barnfamiljer borde ha.

Vilka förmåner får jag? 100-tals! Shopping, resor, hotell, barnkläder, sommarland, leksaker, lekland, inredning och annat vi barnfamiljer älskar. Visst är det bra? Sätt guldkant på din familjs fritid.
Kika in hos Barnsemester.se och se allt dom har att erbjuda!!

TÄVLINGSREGLER:

Lämna en kommentar med ditt bästa barnsemester tips alt. bästa shoppingtipset, kom ihåg att lämna dina kontaktuppgifter.

För TRE extra lottchanser så tipsar du om tävlingen på din egen blogg alt. mailar fem stycken vänner (+ mig muppsan@live.se) Skriv i kommentaren vilket alternativ du valt, se till att lämna länk till inlägget om du tipsat på din blogg!!

Tävlingen avslutas den 31/8 kl. 21.00

LYCKA TILL ;-)

bloglovin

17 kommentarer:

Anonym sa...

bästa barnsemestern vi haft var nog förra året till muminvärlden!
mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

Rebecca sa...

Detta är en helt perfekt vinst att ha hemma!
Simona ääälskar lekland och jag att shoppa

Jag tar 3 vinstlotter.
Min mail är: becca.rh@hotmail.com

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/2010/august/toppentavling-hos-muppsan.html#comment

Stora kramar Reebcca

Stina sa...

Bästa shoppingtipset INFÖR en barnsemester är en In-the-pocket-baby-seat. Grymt bra att ha på restauranger som tyvärr inte alltid har barnstolar (eller stolar så att det räcker). Denna får plats i fickan och passar de allra flesta stolar och kan användas från 6 mån till 2 års ålder!

Jag älskar min!

Har tipsat om tävlingen här:http://fladdortvl.blogspot.com/2010/08/31-augusti_6770.html

KRAM Stina

Martina sa...

djurparkssemester gillar jag

därför vill ja va med å tävla
Martina
martinaedberg_@hotmail.com

Anna sa...

Mitt bästa semestertips är -Husvagn =)
Vi har varit ute med husvagnen i 3 veckor nu i sommar och vår 2 åring har älskat det, alla lekplatser och nya kompisar..
Vi låg b.la. en vecka i Vimmerby där det finns massor att göra.
B.la. Astrid Lindgrens värld, Lilla landet, flera badplatser (både sjö och bassäng) Karamellkokeriet i mariannelund, folkrace v. 28 osv.

Anonym sa...

Mitt bästa semestertips är Astrid Lindgrens Värld, ännu bättre blir den om man hyr stuga eller som vi, tar med husvagnen! Då blir en trevlig dagsutflykt helt plötsligt en "riktig semester"! Väldigt uppskattat både för vuxna och barn!

Anonym sa...

Och för tre extra lotte rså har jag tipsat i min egen blogg också:
http://1vuxen2barn.wordpress.com/2010/08/17/tvling-om-barnsemesterkortet/

-fam bus- sa...

Bästa barnsemestertipset är ju såklart resor som har Bamseklubben på hotellen :)

Länk: http://familjen-bus.com/2010/august/tavling-barnsemesterkort.html#comment

sarina.fredriksson@hotmail.com
Kram kram

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och mitt bästa tips är att boka in sig på stockholm a´la carté under en helg och i och med det få inträden till alla de roliga museerna, junibacken, grönan och en massa andra roliga saker. Toppen med en massa saker som ingår i hotell kostnaden och barnen kan vara med och bestämma vad dom vill och inte vill göra.

Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/august/vinn-barnsemesterkortet.html

Skulle jag ha turen på min sida så vill jag bara tala om att jag är i Turkiet den 31 aug och kommer inte hem förrens den 5 sep. Hoppas det är OK

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

markaanna sa...

Älskar husvagnssemester! Enkelt smidigt och bekvämt. Har i sommar varit i Västervik och Skrea. Underbart!

Har länkat i min blogg
http://markafamiljen.blogspot.com/2010/08/tavling-hos-muppsan.html

MAMMAFIA sa...

Mitt bästa barnsemestertips är att åka på campingsemester =) Det gillade jag som liten, vi åkte inte så många ggr men de få gånger vi åkte blev såå spännande och som barn träffar man många andra barn att leka med och skapa minnen för livet!
Hoppas på turen,
Kramis Fia
fia@mammafia.com

lisa &Rasmus sa...

Bästa tipset är att göra en drive genom Sverige.. Spara ihop för att åka in i småstäder där man kan hitta super shopping och roliga aktiviteter. behöver inte vara så avancerat

//Lisa &Rasmus

Sanna sa...

Jag är med och tävlar men inte för min egen skull utan vill gärna vinna ett barnsemesterkort till min vän Magnus som har det tufft ekonomiskt med gärna skulle vilja göra roliga saker med sin 5 åriga dotter Jozephine.

Mitt bästa barnsemestertips är att vara ute i god tid och hyra en stuga någonstans i Sverige i ett par dagar och sedan utforska staden och alla dess aktiviter. Kanske Vimmeby där det finns Astrid Lindgrens Värld och en rad andra roliga ställen att besöka eller Norrköping där jag själv bor och besöka Kolmårdens Djurpark och allt vi har att erbjuda i vår fina stad.

Har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/august/tavlar-om-barnsemester-kortet.html#comment

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Semester för i år är ju slut,,vi har i år semestrat i vår närhet.Det känns lyxigt att äta på nåt ställe, ta fika med till sjön, gå till grannen och bada i poolen, ha lite samkörning med middagen med grannarna..göra egen glass. baka ett berg kanelbullar och bjuda gatans barn.Upptäcka kyrkorna i din närhet, titta på gamla vackra saker. Göra något riktigt busigt tillsammans vattenkrig.Helt enkelt ha tid med varandra tid kostar inget ifall du är ledig.
Vi har tittat på släktkort gjort böcker till barnen med de närmaste släkten. Träffat släkten så klart vi hade knytfest på morfar sjukhem.
Vill du sedan trots allt resa kolla om du har DN-kort eller UNT-kort eller annat tidningskort, IKEA har rabatt det finns massor..Vi ska tex med Coop kortet gå gratis på Skansen den 5 sept kolla Coop Stockholm för mera info.
Sedan har vi målat en släktings hus i sommar alla hjälpte till efter bästa förmåga. Så nog kan du hitta på saker utan att det kostar skjortan..det måste inte vara Grönan eller Liseberg

Lindet sa...

Hejsan!!

Jag vill absolut tävla om kortet :)
I somras var vi iväg till Kolmården, Parken Zoo och Astrid Lindgrens Värld. Vi insåg i sista sekunden att vi hade behövt det här kortet då... men då var det ju försent tyvärr. Men så jag har varit in och kikat en massa på deras sida och kortet verkar helt suveränt. Det borde alla barnfamiljer ha.

Mitt tips för en barnsemester är faktiskt Astrid Lindgrens Värld och Kolmården. Båda ställena är helt fantastiska för ALLA. Stora som små! Vi har riktigt skoj och det kommer absolut bli fler gånger.

Tipsar här:
http://lindet.blogg.se/tavlar/2010/august/318-muppsan-barnsemesterkortet.html

Kram Lindet
fors_linda@hotmail.com

Rebecca sa...

Oj glömt at svara på frågan, hoppas det blir okej att jag svarar på det nu?

Den bästa barnsemesten är faktiskt legoland, så himla roligt för både stora och små! =)

Kramar Rebecca

Markus sa...

Mitt bästa tips är att åka till Kolmården och sova på Vildmarkshotellet. Det är otroligt barnvänligt. I priset ingår tillgång till bad, ett superbra lekrum o barnbio. Dessutom finns det kritor på borden i restaurangen som barnen får måla med direkt på duken. Det räddade våran middag!

Dessutom vill jag tipsa om DVD i bilen - perfekt vid längre bilturer under semestern när de små vill ha underhållning!

Min mail: svard3@msn.com

Hälsningar Markus

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos