Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 26 augusti 2010

AVANCERAT

Numera har jag börjat jogga på mina powerwalks
på kvällarna.!! Går toppen faktiskt, jag orkar mer
än vad jag trodde. Det är mer jobbigt för Leeloo,
hahaha... - men hon ska tammetusan få bättre
kondition hon oxå ;-)
~~~~
Nu har jag provat Noka´s blåbärs shake oxå,
supergott.!! Så numera växlar jag mellan
jordgubb och blåbär.! Ska även testa att
mixa dem tillsammans.
~~~~
Hur många av er kör Noka eller annan diet??

bloglovin

7 kommentarer:

nikita sa...

du har en award i min blogg =)

lindet sa...

jag kör NOKA. taggad till tusen.

Gymmar ju också så får hoppas att det inte slår ut mina kilon jag går ner av NOKA :P

kram lindet

Therese sa...

Va duktig du är! Jag ska starta med Noka nu, får de förhoppningsvis på posten idag. Få se om jag startar nu eller efter helgen.

Tycker du att det funkar bra att träna samtidigt eller blir man väldigt trött? Går du fortfarande ner mycket i vikt?

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Efter att ha läst om hur det går dig med Noka så har jag precis beställt till mig själv så jag ska börja så fort dom kommer =)

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Jag använder Naturdiet....

Jenny sa...

Jag testade NOKAs choklad, men höll på att kräkas av konsistensen tyvärr :( Jag fixade det inte!
Är blåbär och jordgubb bättre? Har en varsin sån påse här hemma som kanske borde få en chans...

Du är superduktig som kämpar!

Elin sa...

jag fick en en provpåse med jordgubbssmak. Oh jösses det tog tid att få i sig, den blev ju jättetjock och det stockade sig i halsen.
Såna drinkar ska man ju typ kunna svepa i ett andetag för att slippa känna smaken ;-) Nu fick jag stå över vasken och dricka.
Men det finns kanske nån godare smak?

Annars kör jag en mix på cambridge, Allévo och Nutrilett, samt riktig frukost, jag blir idiot om jag inte får i mig det.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos