Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 25 augusti 2010

DAGENS OUTFIT

DAGENS ALVIN
~~~~
Alvin har på sig från nyaste Lundmyr
kollektionen - Star sparkdräkt.!!
Låg bl.a i goodiebagen från Mia
- även en matchande mössa. Kommer
passa kanon i höst. Har jag nämnt att
jag ÄLSKAR stjärnor?? Hahaha...
~~~~
Sparkdräkten kan ni köpa bl.a HÄR.!!
~~~~
En av Alvin´s favoritleksaker är Amanda´s
Bonde of Sweden pusselpall. Han kan
stå hur länge som helst och plocka med
bokstäverna!! Kanske borde skaffa en till
honom oxå med hans namn ;-)

bloglovin

5 kommentarer:

Linda sa...

Söt bild :)

nikita sa...

naw han är ju bara så himla söt!!

Therese sa...

Behöver hjälp! Tänkte köpa den här sparkbyxan till min pojk. Hur är dom i storlek? Vilken storlek har alvin på sig på bilden? Funderar mellan 70 eller 80. Theo har 74 på kläder nu.

Therese sa...

Dom hade inga i storlek 80 kvar på babylooba:( Jag är rädd att 70 blir för litet. Han är 73 lång nu tror jag. Typiskt.
Lundmyr brukar va stora i storleken, men det är svårt att veta. heo är ju inte direkt någon smalis heller. haha.

Vad brukar alvin ha för storlek på kläderna annars?

Therese sa...

Tack för dina svar. Då tror jag att jag chansar på 70 och hoppas på att den passar i höst iaf.

Får lägga ut den på tradera annars:) Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos