Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 7 augusti 2010

SATANS JÄKLA SKITGETING

Varje dag är jag på Amanda och Älskling att dom måste kolla på alla burkar och flaskor innan dom sätter handen på dom.. men VEM av oss blir getingstucken då, av just slarvighet då jag inte tittade på flaskan innan jag tog den!!!
AJ satans vad ont det gjorde - eller det gör hela tiden!!!
~~~~
Det komiska i det hela var att Älskling frågade mig
igår hur det känns att bli getingstucken.....
- äh, gör inte så ont, det sticker mest till.
Yea right, vad jag ljög.. eller helt sonika glömt bort.
Det var ju inte riktigt igår jag blev getingstucken.!!

bloglovin

4 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Aj aj stackars dig!!

Katarina & Neo sa...

Aj aj :(

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Oj, hoppas de går bra med dig! Finns många av dem där otrevliga djuren!=/

Linda sa...

Kolla så att gadden inte sitter kvar, den fortsätter att pumpa ut gift, så att det gör extra ont. Visserligen kan det ju göra ont bra länge efter att man blivit stucken även om gadden inte sitter kvar. Jag köpte ett bra medel i början på sommaren som heter After Bite. Funkar mot de flesta kliande och andra bett som på ett eller annat sätt gör ont. Jag hittade det på apoteket :-). Har testat det och det funkade på getingstick!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos