Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 26 augusti 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Jag handlar ofta från Halens, både kläder till mig själv, Älskling och barnen. Tycker det är en himla bra blandning av "vanliga" kläder och märkeskläder. Framförallt så gillar jag såklart deras priser ;-) Ofta får man mail utskick med kanonerbjudanden, rabatt koder m.m. - det gör att man dessutom kan fynda en hel del. Dessa Puma skor ovan kostar endast 199:- hos Halens och dom skulle jag vilja klicka hem till Alvin - toksnygga ju.!! Fungerar ju med vita skor på väldigt små barn som knappt lärt sig att gå - skitar liksom inte ner dom :-o Haha..
~~
Till mig själv brukar jag handla en hel del klänningar - de flesta av mina favoritplagg är faktiskt därifrån. Även handlar jag till Älskling därifrån eftersom de har bra och även stora storlekar till män. - Kan vara svårt att hitta rätt storlek annars till Tomas.
~~
Jag handlar nästan bara kläder på nätet till mig själv, så svårt att lyckas i affärer då man alltid har barnen med sig. Hur gör ni, handlar ni mest i affärer eller på nätet?? Vad gillar ni Halens??
~~~~
Delar med mig av ett par rabattkoder hos Halens:

Rabatt: 2204 (50:- rabatt vid order över 250:-)
Rabatt: 7160 (30 % rabatt vid köp av skor/kläder)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Shoppar ju typ ALLT på nätet :) till mig själv oftast från Mandeldesign.se jag gillar verkligen den webshopen :)
Till liten Elin köper jag det mesta hos Kick/KullerbyttanBarnkläder, babyshop samt Kotteshoppen, någon gång H&M.
Om min käre man ska få något blir det oftast Ellos han/jag beställer från.
*kram* Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos