Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 16 augusti 2010

VARNING FÖR ETRENDSTORE

För ett tag sen köpte min syster den här elbilen
till sin dotter från Etrendstore, - men till deras
besvikelse så motsvarade den inte alls deras
förväntningar!!! Bilen går ENDAST att köra
på hård yta, - inte gräs alltså...
~~~~
Det stod det inte på deras hemsida förut..
utan den skulle vara lättkörd OCH
gå att köra på gräs!! BULLSHIT!!
~~~~
Då min syster hörde av sig för att reklamera
bilen och ville skicka tillbaka den, efter
endast provkört den en gång så fick hon
INTE det. Hon hade ju plockat upp den ur
förpackningen och satt ihop den, det var
inte okej. Då skickade min syster ett utdrag
från konsumentköplagen vilka rättigheter
hon hade - då fick hon till svar att hon fick
endast lämna tillbaka den om hon åkte till
Eskilstuna till dem, absolut inte skicka den!!
Hon skulle dessutom se till att betala
fakturan innan sen fick dom se hur mycket
avdrag det skulle bli på elbilen då dom fått
tillbaka den! :-o
~~
Sjukaste jag nånsin hört - vad är det för
ena klåpare som driver den butiken??
Alla mail var dessutom griniga och korta!!
SKIT ELBIL och SKIT SERVICE
~~
Handla INTE från Etrendstore alltså!!
~~
Uppdaterat - OBS läs här för fler kunder
som varnar för skitbutiken och deras service!!

bloglovin

5 kommentarer:

Therese sa...

Synd på en så cool bil att den va så dålig. Jag avskyr företag med dålig service. Bra att du tar upp det och varnar så fler slipper hamna i samma sits.

MAMMAFIA sa...

Fyannamej. Tack för varningen!

mandis04 sa...

Hej! Jag hade hittat lite skoj på den sidan och sparat ner länkar, men nu tänker jag absolut inte skicka efter hos dom!! Mycket bra att du uppmärksammade detta tycker jag, ena idioter som jobbar och sköter den siten med andra ord...

Sofias o Adams vardag sa...

En polisbil som Vide fíck i doppresent är därifrån. Snabb leverans och inget att klaga på. Men kan tänka mig att så länge man inte klagar eller något problem uppstår så går det bra. Fy för sån dålig service!!!

Kullerbyttan barnkläder sa...

ANMÄL DOM!!! Så slipper kanske andra råka illa ut.
Kram Kick

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos