Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 28 augusti 2010

ÅRSTAFÄLTETS DAG & LOPPIS

Idag tog jag med barnen i syskonvagnen och vi
gick till Årstafältet där dom firade "Årstafältets
dag" - det skulle vara modellflygning, häst och
vagn samt massa annat... vi såg BARA modellflyg
samt två utklädda muppar, tror den ena var
Bellman som stod och spelade och sjung!! :-o
~~~~
Så vi fortsatte upp till Årsta torg istället, där
var det loppis. Mötte upp svärmor, Linda
och kids som stod och sålde en massa.
Amanda lyckades tjata till sig en sminkdocka
av sin Farmor och av mig fick hon en fin
bok om Bambi. Farmor hade dessutom fyndat
en kanonfin sulkyvagn som hon ska ha hemma
hos henne till alla barnen och till Alvin hade hon
köpt en kanonfin ljuslykta i form av en prinskrona.
Ska visa bild på den senare ;-)
~~~~
Var helt färdig då jag kom hem då man hade
gått en himla massa och dessutom då med
syskonvagnen!!! Bra träning iaf.. ;-D

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos