Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 19 augusti 2010

PLANERING INFÖR 1ÅRS KALAS

Tiden flyger iväg - min lilla kille
börjar bli stor, om bara 3månader
fyller han ETT år!!!

Har börjat fundera över tema på hans
1års kalas - lutar åt Nalle Puh faktiskt!
Tänk vad fint det skulle bli med en
Nalle Puh tårta samt dessa kalas
prylar från Barnkalaset.se
~~~~
Skulle nog oxå kunna slänga ihop
några matchande cupcakes ;-)
Ååhh - nu vll jag fixa kalas!!
~~
(Tack för att ni är observanta
och säger till mig då jag är snurrig,
så klart han fyller 1år, inte 3.. )

bloglovin

8 kommentarer:

Linda sa...

Tiden flyger iväg - min lilla kille
börjar bli stor, om bara 3månader
fyller han TRE år!!!

Har börjat fundera över tema på hans
1års kalas...
Förstår väl att han blir 1... men du har skrivit att han blir både 1 och 3 år :D.

MAMMAFIA sa...

Vad kul! Vi ska också börja planera ett-årskalas snart. Elin fyller i oktober =) Puh funkar alltid, men vi ska nog ha prinsesstema tror jag. Originellt va?! ;)

Amy sa...

fyller han tre år ;)

Anonym sa...

Nää nu var du nog lite snurrig ;) 1 år fyller han ju!

johanna med tyra och otto sa...

åhh jag med, min stora fyller 2 år om 2 månader men här blir nog temat pippi eller dora;)

Tove sa...

Isak fyller ju nu i september, och vi ska ha Nalle Puh tema, jag ska baka egna moussetårtor med oblatbilder på, cupcakes osv.. :-)
Kommer garanterat lägga upp bilder i bloggen - där kan du få mängder med inspiration till Alvins kalas!

MADELEINE sa...

Tove - jag kommer ju inte in på din blogg :-(

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Stora killen! Vart tar tiden vägen? Tycker att det var nyss du var gravid och man undrade när han skulle komma :)
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos