Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 14 augusti 2010

POWERWALK

Klart man måste röra på sig oxå för
att fläsket ska försvinna.. :-o
Minst en powerwalk varje dag blir det.!!
Sen helst en extra promenad oxå.
Undrar om man kan få med mannen på den...
~~~~
Önskar jag hann med lite träning oxå.. men
det kanske går att klämma in längre fram,
då Amanda börjat hos dagmamman och
man kommit in i vardagsrutinerna igen.
PLUS att det är inte bra att börja tokköra
för hårt med träningen - då tröttnar man..
~~~~
Någon som är med och kör?? Så vi kan peppa
varandra?? Kanske tom någon i Årsta trakten
som vill haka på promenader?? ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Sanna sa...

Jag är med och försöker, behöver verkligen komma i form.

lotta sa...

ja jag känner mej träffad....har ju tänkt börja träna!!! Nån som skvallrat?

Fröken M sa...

Även i karlstad kämpas det med de där promenaderna =)
Inte alltid super skoj men välbehövligt såhär 4 månader efter Viggos födelse ;)
ha en toppen dag !

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos