Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 5 augusti 2010

HÄNDIG KARL

Finns hela tiden att göra här! Älskling har ständigt nya projekt. Efter att trädäcket med uteduschen blev klar så har han påbörjat ett nytt däck, fast till tältet. Han är ju så duktig min man :-) Sexigt med händiga karlar.. Haha.. Eller hur? ;-)

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

3 kommentarer:

Marih sa...

Fin blogg och enormt vackert namn på din dotter! Följa varandra via BlogLovin?

Ha en fin dag!!
♥Mamma Marih♥

Lina sa...

VA GÄRNA MED OCH TÄVLA O SNYGGA/SEXIGA UNDERKLÄDER I MIN BLOGG ;)

Föresten. Vill du att vi ska följa varandra via bloglovin? Säg till när du lagt till mej i så fall, så lägger jag till dej direkt :)

Nikita sa...

JA det är sexigt med händiga karlar ;)
jag har en jag med här hemma !!

sorry för att vi ej hunnit ses i veckan =/ har haft fullt upp sen vi kom hem .

men i oktober då jävlar :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos