Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 30 augusti 2010

VINNANDE SLOGAN

Noka hade en tävling på deras facebook grupp där man skulle skicka in en slogan som passade till deras koncept och produkter. Här är mitt bidrag som dessutom var en av 10st vinnare!!

"Är det dax att ta det nyttigare klivet, Noka hjälper dig till det bättre livet.!!"

Min slogan ligger som en post it på min laptop´s skrivbord, lite att leva efter nu i min nya livsstil.!! Himla skoj att jag vann ;-) Nya Noka produkter kommer att landa i brevlådan snart *wehoo* Se till att gå med i deras facebook grupp så du inte missar sånna här roliga tävlingar m.m.

bloglovin

2 kommentarer:

Therese sa...

Kör du fortfarande enbart noka? Går det bra tycker du? Jag kör noka denna veckan, första dagen idag. Det har gått bra än så länge. Kommer att sakna tuggandet:)

Anonym sa...

Jag var också en av vinnarna :)
NOKA- när magen vill bli mindre men ändå mätt!
det var mitt bidrag, jag fick vinsten idag och tänkte att jag ska köra igång så fort förkylningen lagt sig :)
/mathilda

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos