Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 31 augusti 2010

HEMKOMMEN FRÅN PO.P`S PRESSFRUKOST

Imorse var jag som sagt på Polarn o Pyret´s pressfrukost
inne på Söder - det bjöds på latte, smoothies, mackor
och massa goda onyttiga bakverk :-o Tror ni jag tog något??
ICKE - bara en latte :-D Disciplin tror jag det kallas, hihi...
~~~~
Fick se en massa nya fina kläder som har lanserats redan
och även de som kommer att komma senare i höst!!
Jag måste faktiskt erkänna att jag hittade massvis av
favoriter som jag VILL köpa - kanske t.om MÅSTE köpa!!
Kommer självklart visa er bilder på allt ;-)
~~~~
Precis då Alvin började bli trött (som för övrigt var
klädd dagen till ära i PO.P från topp till tå, haha..)
så kom det in ytterligare några tjejer, bl.a mamma
bloggaren Bambi - som tråkigt nog hade missat hela
presskonferansen. Hann bara hälsa en snabbis sen
var det dax att gå så min lillprins fick sova sin
förmiddagsnap ;-) Han slocknade nästan på tre
röda - så jag beslutade mig snabbt för att promenera
hela vägen hem från Söder i den strålande solen!!!
~~~~
En härlig start på min tisdag!! Tack till tjejerna på PO.P
~~
En av PO.P´s chefsdesigners Carina och bloggaren Bambi.

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos