Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 18 augusti 2010

EN LITEN BRÅKIS

Amanda får stå ut med rätt mycket nu..
Alvin ÄLSKAR nämligen att dra i hennes
hår!! Han gillar ju även att klättra på
henne och vara precis överallt där Amanda
är!! Fast än så länge är dom fortfarande
bästa kompisar enligt henne själv ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill du ha en länkning?
Gör bara såhär, gå in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund så väljer jag sedan en slumpvis vald person som vinner en länkning på min blogg!

http://myosterman.com/2010/august/avslutas-imorgon-klockan-fyra-1.html#comment

Aja beautyblogger bloggar bebis sa...

Hehe...Hon ser ju glad ut i alla fall :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos