Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 21 augusti 2010

NY SMART PRODUKT

Ängholmen barnprodukter fortsätter att komma
med smarta produkter - den här gången
- My Buggy Bundy!!
~~~~
Stölderna av dagens dyra barnvagnar ökar hela tiden, utanför affärer, vid lekplatser etc. Med My Buggy Buddy låser ni enkelt fast barnvagnen vid ett räcke, staket eller liknande. När inte låset används fungerar det som en extra krok för att hänga en lättare matkasse eller väska på handtaget. Runt My Buggy Budy sitter ett skyddande hölje av soft grip som förebygger repor på barnvagnen.
~~~~
Vad säger ni, hiss eller diss??

bloglovin

7 kommentarer:

Madde sa...

Absolt en Hiss tycker jag.
Jag låser alltid fast min vagn dirket om jag måste lämna den och tömmer den på allt som är löst man vet aldrig vad man blir av med eller om något alls står kvar när man kommer ut.
Kramar.

MAMMAFIA sa...

Jaaaa hiss hiss hiss! Funkar de till alla vagnar? Var hittade man den sa du? =)

Nikita sa...

det måste ju va toppen, spec i storstäder där det försigår mer stölder och är mer folk överallt hela tiden..

diana sa...

hiss helt klart, otroligt smart!! Förresten, det var länge sedan, hur är det? Har inte haft tid att kommentera så mycket nu med en pigg 5 månaders tjej :P Hoppas allt är bra! Kram

Sanna sa...

Det låter faktiskt som en bra grej, undra om den funkar.

Snusans inredningsblogg sa...

Hiss helt klart. Känns som att man bara väntat på en liknande produkt. Låter som en jättebra grej.

Tove sa...

Super-HISS!
Vi fick släpa jätte-cykel-låset-alban igår då vi skulle till Junibacken (där man ju inte får ta med sig barnvagnen in utan lämna den ute) och det var sådär kul..

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos