Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 31 augusti 2010

FÖRVARING BARNRUM

Precis den här Stuva kombinationen vill jag ha
till barnens rum. Finaste IKEA barnserien ever
enligt mig. Det finns massvis med olika
kombinationer och flera färger att välja mellan,
se här. Fast jag tror jag endast vill ha den i vitt,
stilrenast så. Dom har tillräckligt med leksaker
m.m. som tillför rummet med färger!!
~~~~
Kan man önska sig presentkort till IKEA då
Alvin fyller 1år?? Eller är det dumt då förvaringen
egentligen är till dom båda?!!

bloglovin

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Jag är också "inne" på samma kombination till lilleman. Blev störtförälskad i kombinationen när jag såg den på reklam. Det är dags för en ny säng till honom och kanske det kan få följa med lite härlig förvaring i samma veva.

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Den serien är jätte fin, har själv kikat in den till barnen.
Ne alltså det kan du väl, skulle väl inte vara nå konstigt även om det är till båda. Man kan ju säga det om man vill

MAMMAFIA sa...

Klart du kan önska dig presentkort! Det tycker jag i alla fall :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos