Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 16 augusti 2010

TAGGAD TILL TUSEN

Nu har jag kört Noka i fyra dagar och det
går kanon!! Inte less på pulver shakes
än, hahaha.. Förutom att dricka deras
milkshake så äter jag ibland grönsaker
och även frukt. Jag tror man behöver få
tugga något emellan åt för att klara av det.
~~~~
Men taggad är jag till tusen - trodde inte att
det skulle gå så här bra. Jag trodde jag
skulle få mat abstinens med en gång, haha.
~~~~
Men Noka är det första pulvret jag dricker
som jag faktiskt tycker om :-D
Jo, har testat en dag även Noka´s egna
nudlar - kanongoda!!
~~~~
Jo, jag har även lämnat en intresseanmälan
på ett Itrim gym som ligger alldeles i
närheten - nu ska jag börja på gym igen! :-D
Jag hoppas jag får upp samma intresse
som jag hade för länge sen, fast då
tränade jag varje dag, det har jag
inte möjlighet till nu med barn och allt.
~~~~
Kom ihåg att vara med och gissa hur
mycket jag går ner totalt på en vecka!!
HÄR gissar du och önskar vad du vill
vinna ;-)
~~
Många som undrar vad mitt mål är,
- jag vill gå ner 10kg minst!!
~~

bloglovin

1 kommentarer:

Kick sa...

Du har glömt att fixa länken, vännen ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos