Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 24 augusti 2010

GRATIS NOKA

Vet ni vad - jag blev så sjukt motiverad av förra
veckans viktnedgång så jag fortsätter med Noka
även den här veckan!! Det blir jordgubbssmak
och blåbärssmak på mina milkshakes ;-) *mums*
Sen till helgen belönar jag mig själv med riktig mat
igen tror jag.!!!
~~~~
Vet ni om att om ni går med i Noka´s facebook
grupp så får ni testa deras produkter GRATIS??
~~~~
För er som undrar, jag byter ut alla mina mål
om dagen mot Noka´s milkshake, alltså
fyra stycken om dagen dricker jag - högst!!
Sen ibland kan jag äta en enkel sallad istället
eller Noka´s egna nudlar.

bloglovin

2 kommentarer:

syster yster sa...

paul testar gärna...

Pernilla sa...

Kollade in Noka på facebook men hittade inte var man kunde få prova gratis. Tryckt på Gilla med.
Har jag missat nåt eller? Skulle vilja prova vad det är.

Grattis till din framgång med.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos