Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 4 augusti 2010

MITT FINA ARMBAND

Innan vi åkte till stugan var Gary från Lillfinger.com förbi oss med mitt nya armband!! Har ni sett vad fint det blev med barnens namn och fingeravtryck??! Jag älskar det :-D

Tack snälla Gary - vilket otroligt bra och välgjort jobb!!

Är ni oxå less på de vanliga namnsmyckena som finns nu?? Beställ istället ett alldeles unikt och vackert smycke med barnens fingeravtryck på Lillfinger.com

Jag rekomenderar varmt deras armband och varför inte en avlång bricka till mannen med svart lädersnöre, - grymt snyggt!!!

bloglovin

3 kommentarer:

Katarina & Neo sa...

Jätte fint, verkligen!

Mari sa...

Oj, vaqd tjusigt! Så originellt med finger avtrycket. *avis*

Myran sa...

Fint armband du fick! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos