Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 27 augusti 2010

LILLA SKITUNGEN

Vad är det med barn och diskmaskiner?? :-o
Så fort jag öppnat luckan är min lilla kille
där på bara ett par sekunder!!
Det kanske är bra oxå - dom ska läras i tid ;-)
~~~~
HÄR kan ni se då Amanda var lika duktig!!

bloglovin

4 kommentarer:

Snusans inredningsblogg sa...

Hihi, dom är snabba dom små busarna. Och vad är det med barn och dammsugare?? Och hur får man dom att sluta klättra upp och dansa på köksbordet??? Gaah! :P

Anonym sa...

såg en gång för längesen i din blogg att du hade ett hjärta (hänge) i din barnvagn där det stod nåt om rör mig ej typ.
Var finns det att köpa?

tvattlapp sa...

ja eller så kamske lite farligt om det råkar finnas diskmedel där. Ska vara bland det farligaste för ett barn att få i sig, har jag hört.

MADELEINE sa...

Till anonym - maila mig, jag säljer dessa hjärtan, jag har ett fåtal kvar i lager ;-) muppsan@live.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos