Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 15 augusti 2010

NOVA STAR´S NYA KOLLEKTION

Vilken fantastisk dag på Formex vi hade igår ;-)
Jag träffade många samarbetspartners och även nya!!
~~~~~
Himla glad att Helena från Nova Star var där, trots att
hon nyss fått en liten son ;-) Grattis igen finaste du!!
Spanade in höst/vinter kollektionen igen, som är lika
snygg som jag kommer ihåg den!! Många favoriter
vill jag lova. Och för er som undrar - i nästa vecka
kommer deras kollektion i butik... :-D
~~
Kikade en massa på den kommande vår/sommar
kollektionen oxå - åååhhhh, den är om möjligt
ännu bättre!!! MASSVIS med favoriter!! Verkligen
nåt att se fram emot ;-)
~~
Lyckades oxå få träffa Kick från Kullerbyttan
barnkläder, hon kände igen Alvin och kom
fram rusande till oss :-D Söta du!!
~~
Visar mer bilder på Nova Star m.fl senare..
har även en massa bilder från Lundmyr,
- dom hade hyrt hela takvåningen på
hotellet intill mässan och bjöd endast in
VIP - klart vi var där ;-) Maffigt och
exklusivt - så Lundmyr!!!

bloglovin

2 kommentarer:

Evelina sa...

Nova star har SÅ fina grejer!!

MADELEINE sa...

tips! babyshop.se fick in nya NS kollektionen igår.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos