Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 18 augusti 2010

NOVA STAR - ALL BLACK

Jag bara ÄLSKAR Nova Star´s svarta nyheter!!
Jackan är to die for!! Grymt snygg :-D
Kan dom inte göra den i vuxen storlek oxå??
Byxorna, mössan, hoodtröjan och tröjan är
verkligen några av favoriterna i höst!!
Alla ett måste i barnens garderob :-D
~~~~
Undrar om Nova Star nånsin kan göra en
besviken?? Tror inte det ;-)
Vilka är dina höstfavoriter???

bloglovin

2 kommentarer:

nikita sa...

sååååååå snygga, jag håller med kläderna är verkligen to die for!!

jag längtar tills man får klämma&känna å framförallt klä Albin i nova star :D

du me förstår ja ;-)

Geshiia sa...

Jag håller med så snygga! Sitter och väntar på mitt paket till Liam där blandannat jackan, tunna tröjan och byxan på dina bilder finns. ;) + lite annat smått och gott från Nova Star. :)

Om jag beställer mer så kommer även den svarta luvtröjan komma hem hit och mössan fast i rött. :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos