Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 13 augusti 2010

NU KÖR JAG - MED NOKA

Kommer ni ihåg att jag ville gå ner i vikt??
Nu ska jag få testa NOKA.!!

Imorse började jag och den här veckan
byter jag ut alla mina måltider mot Noka.
Jag har fått testa chocolate och strawberry
milkshake!!! Mums ;-)


Tänkte ni skulle få vara med och gissa hur mycket
jag går ner totalt på en vecka!!
Lämna en kommentar nedan med din gissning
samt en önskan om vad du vill vinna.

LYCKA TILL ;-)

(även till mig då, hihi)

bloglovin

17 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Hej gumman!

Jag kör oxå Noka. Men har bara ersatt frukosten. Hittills.
Jag tror att du går ner 3kg på en vecka:)

En cd skiva skulle jag vilja vinna:)

Du kan vinna 15 portioner NOKA inne på min blogg;), har även en annan tävling och fler tävlingar på gång! Kramar!!

Milla sa...

Jag kör med GI nu och hoppas att kunna gå ner en del :)
Kul att vi är fler som vill komma i form :)
Jag tror att du går ner 3,5 kilo första veckan!
Jag skulle vilja vinna nåt roligt presentkort :)

Kram

Anonym sa...

hmm... svårt att gissa om man inte vet din startvikt... men jag gissar ändå och tror att du går ner 3,7kg första veckan!

om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha sånna söta babystrumpor från Jonnys trumpette

Lycka till!
mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

Sanna sa...

Jag gissar att du går ner 1,5 kg på en vecka och om jag vinner skulle jag gärna vilja vinna 15 portioner med NOKA.

Har själv fått hem prover, men har inte ekonomi att fortsätta med NOKA trots att jag gärna skulle vilja.

lindet sa...

hej jag tror att du går ner 2,2 kg på en vecka.

vad är ditt mål förresten? :)

skulle gärna vinna något roligt presentkort eller varför inte själv få försöka gå ner med Noka:)

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Therese sa...

Jag gissar på 3,3 kg och skulle också vilja provsmaka NOKA :) Så om jag vinner önskar jag lite smakprover!
Therese
essimjau@gmail.com

Anna sa...

4.2kg =)
Nåt roligt presentkort hade varit trevligt.
Lycka till!

Anonym sa...

Jag gissar på 2,5 kilo

Skulle vara kul att vinna namnnappar eller andra fina nappar! Eller en hemlig överraskning! Allt är kul att vinna!

/Linda

ia_fia(@)hotmail.com

Mamma Mia sa...

va kul att du kämpar oänligt lycka till..jag är också i behov mmen det är inte lätt..jag tor att du fixar i snitt 4 hg per dag dvs 7.4=2,8 kg..då är du duktig för tänk att 2,8 x 4 är 11.2 kg oj vilken tanke nu går det inte lika fort hela tiden...vinner jag önskar jag nappar med Greta på till en 6 månaders liten tjej eller nåt annat roligt..hon har st 74 kramiz

MAMMAFIA sa...

Jag gissar 3,2 kg och skulle vilja vinna smakportioner av NOKA eller nåt fint till Elin (stl 80).
Good luck =) kramis

Mia sa...

3,4kg tror jag på. :-D
Noka... Det har jag aldrig ens hört talas om.
SJälv kör jag nu Allévos varma och naturdiets kalla. (men naturdiets var inte alls god, iaf inte caffelatte)
Skulle jag vinna så skulle jag självklart vilja testa Noka!

Tove sa...

Gissar på -4kg på en vecka, du verkar så härligt motiverad med promenader också! :-)
Skulle jag vinna vore det kul med egentligen vad som helst till Isak.. :-)

Linda sa...

Jag gissar på 3,4kg ner på en vecka och vinner jag så skulle jag vilja vinna ett hemligt plagg till min Maja stl 86 eller varför inte lite smakprov på NOKA då jag själv försäker käpma med alla dessa extra graviditetskilon

Kram Linda

Emeli sa...

Jag tror att du kommer gå ner 3,8 kg.
Om jag vinner så skulle jag vilja vinna ett paket NOKA. Jag håller själv på att försöker gå ner i vikt.

Ewa sa...

-3,6 kg tror jag på. Jag skulle också vilja prova NOKA om jag vinner. =)

sara berg sa...

jag tror du har gått ner 3.7kg
ja skulle vilja vinna ett smakprov på dessa omtalade soppor.en vinst skulle gö mej glad ,har bara haft motgångar nn.så hoppas ja gissat rätt...
lycka till

Anonym sa...

Hej. jag chansar på att du är duktig och går ner 4,9 kg. Det är mycket men jag tror du klarar det. Jag vill vinna NOKA // Ante nyj@norrlandsflyg.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos