Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 25 augusti 2010

CUPCAKES BESTÄLLNING

Syster hade bett mig baka cupcakes till Jamie´s dop
och hennes och Paul´s bröllop.!! Här är resultatet ;-)

Dom små blå har jag garnerat med blå sockerpasta,
tryckte ut små blad med hjälp av ett sugrör!! Sen en
socker silverkula i mitten - enkelt och sött.!!

Jo - dajm cupcakes dom små och citron cupcakes
dom stora. Dom stora garnerade jag med vigselringar
i plast samt färdiga ätbära blommor från Kalaspinglan.
Formar och färgmedel, ringar m.m. kommer från Kakburken.

Rätt dålig bild - men är faktiskt rätt nöjd med dessa ;-)

bloglovin

7 kommentarer:

Nina sa...

Jättesöta =)

Hildes Scrappeunivers sa...

Så fine de ble!!! Du er kjempeflink :)

Klem

Tove sa...

Supersnygga! :-)
Vad sugen jag blev på att baka nu..

lilla angelyne sa...

Wow, duktig du är! Och goda ser dom ut! =)

Evelina sa...

SÅ söta! Vad duktig du är!

bakformen sa...

Härliga cupcakes till dop och bröllop....

Hälsn. Pia
bakformen@gmail.com

-fam bus- sa...

Så fina! Gillar ringarna på de rosa :) Så duktig sååå!

kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos