Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 27 augusti 2010

SJUKSTUGA

Känner mig helt knockad.. verkar som om
Mamma lyckades smitta mig..
Snorig, värk, skallebank och värsta
halsontet. SUCK.!! Sjukt länge sen jag var
sjuk nu (undrar om det beror på att Amanda
slutat på dagis....) så det var kanske på tiden?!
~~~~
Det mest typiska är att idag ska Älskling ut på
firmans årliga utgång - en heldag på Gröna Lund!!
Så jag kan bara hoppas att barnen är snälla ikväll
och somnar tidigt så man får vila liite iaf... :-o

bloglovin

1 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

verkar som om det är många som är förkylda nu, jag mår som dig=)

kramar och krya på dig!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos