Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 31 januari 2009

VYSSAN LULL...

Fick en fråga var man kan köpa sånna där
grejer man sätter på Spjälsängen så den
går att vagga....
--------------
Vyssanlull gör det möjligt att vagga barnsängen! En helsvensk uppfinning som skruvas fast under spjälsängen och därmed gör det möjligt att vagga barnet till sömns i alla riktningar. Fjädrarna är anpassade i styrka för att inte vara för mjuka eller för hårda och har mjuka tassar som skydd för golvet under. Vyssanlull moteras enkelt fast med hjälp av fyra medföljande skruvar och kan sättas fast på alla träsängar.

Finns att köpa hos Barndesign.se
kostar bara 299:-

bloglovin

6 kommentarer:

Anonym sa...

finns oxå på babyland ;-)

Anonym sa...

Verkligen jätte fina kläder även denna kollektion.

Ser fram emot den dag då du får säga vad det är! För här i norr är jag som sagt jätte nyfiken :)

Jenny sa...

Tack så mycket!!
Nu har jag lagt till din blogg på Bloglovin!! ;-)
Kram Jenny

Anonym sa...

detsamma!

Anonym sa...

Just nu sitter jag i soffan och ojar mig över hur asigt jag luktar men hur jag skall orka ta mig i duschen. Nej, skämt åsido. Blir en kort och lugn kväll, eftersom vi har en lång dag med lång bilresa framför oss imorgon, då vi ska på dop.

Anonym sa...

Bra tips :) Såna ska jag köpa :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos