Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 januari 2009

PÅ VÄG TILL AKUTEN

Gjorde illa mig som fan på jobbet idag så ska strax bege mig till närakuten.. :-o

Suck.. så himla typiskt..

En till sak.. jag och Älskling låg och pratade om vårt s.k drömhus inatt.. det är nog inte d ändå... för litet för oss.. superfint men för litet.. Vi vill ha stort ju och rätt stor tomt.. Så då har vi inte hittat nåt hus ändå.. avvaktar och hoppas på att hitta nåt annat snart..!!! Dubbel suck...

Annars då, har ni haft en bra dag??


bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni gör rätt att vänta om ni känner att huset inte är för er. För förr eller senare dyker det upp. :)

Hoppas att det gick bra på akuten!

Trevlig kväll!
Elin

Anonym sa...

VAD har Du gjort/råkat ut för? *orolig*
Hör av Dig när Du kommer hem så jag vet Du överlevde.
*kram*

Synd att DRÖMHUSET inte var Ert drömhus ändå.

Anonym sa...

Hoppas det inte är något allvarligt:(
Tråkigt med huset, men det är ju bättre att komma på det innan än att sitta med ett hus man ångrar...
Hoppas du får en bra kväll iaf!
psst du får väl utnyttja läget lite och bli omhändertagen ikväll;)

Anonym sa...

Ligger efter i läsandet på bloggar. Hoppas allt är okej med dig!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos