Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 januari 2009

PORRFILM & SNUSK

Blev en blöt kväll igår.. då jag lagt min lilla Sessa kom grabbarna grus hem, Älskling, Putte och Hammarström - låg efter en hel del med drickandet vill jag lova.. Bara att börja slurpa i sig lite rödtjut ;-) DIF vann ju ikväll oxå mot Modo, tredje raka segern..!!!

Grabbarna snackade jobb LÄNGE.. fick beställa hem en feting familje panpizza för att få dom på andra tankar!! Hahaa..

Avslutade kvällen som vi alltid gör, pratar massa snusk och sex och tittar på porrfilm.. *asg* Det är jag och grabbarna det ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som Din kväll blev okey trots allt.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos