Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 januari 2009

BAJSAR KISS?


Nu är d bevisat - jag är klenaste personen EVER...

I måndags såg jag på dagis att d gick magsjuka igen.. jaha, tänkte jag.. då lär väl d inte dröja då innan Mandis åker på d igen.. Så blev d inte.. inte än iaf...
På kvällen blev jag dålig i magen, men tänkte inte så mycket på d.. var inge mer under natten eller under dagen igår, men på e.m kom d tillbaka.. hela kvällen och HELA natten har jag tillbringat på toaletten.. För att citera Andreas då han hade maginfluensan senast "Jag bajsar kiss" Det slutar inte heller.. så fort jag reser mig eller bara rör mig så bubblar magen till och jag måste akut på toaletten.. GAAAH.. så jäkla vidrigt..

Nåt positivt är iaf att ryggen känns bättre!! ;-)

♥ Muppsan alias BajsFia ♥

bloglovin

7 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Stackarn! Krya på dig! Kram

Anonym sa...

Men usch! Jag hatar magsjuka!! Hoppas du kryar på dig fort!! Och för allt i världen KOM INTE HIT!!

Anonym sa...

Amen fyyy fasiken vad vidrigt :(
stackare
drick massa blåbärs soppa ät skorpor drick the och framför allt krya på dig en massa :)

KRAAAAAm

Anonym sa...

Usch, din stackare! Krya på dig!
Om det blir någon vagn eller inte, vet vi vid lunchtid ungefär ;) Kram

Anonym sa...

Usch vad trist! Hoppas du kryar på dig snabbt!

Fabbe har fortfarande diarré, väntar på provsvar men har än så länge inte hört något. Men igår blev det bara två gånger som tur var, och än så länge bara en! Jag håller tummarna för er båda!

Kram!

Anonym sa...

Men usch! Stackare! Krya på Dig!
*kram*

Anonym sa...

Uscha...hoppas at du kryar på dig.
Här hemma hela morgonen så är det Stella som har bajsat kiss....mååånga gånger.

Kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos