Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 26 januari 2009

BLIR SÅ LESS

Kom precis hem från läkaren - fortsatt sjukskriven och en tid för röntgen idag..

SUCK - blir sååå less... Om jag ändå kunde lyfta och röra mig normalt så hade man ju kunnat städa eller fått nåt annat gjort här hemma.. men icke.. Känns som mitt flyt... :-o

Nu ska jag fixa nån snabb lunch innan jag åker för röntgen.. Önskar er alla en bra dag!!


bloglovin

16 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt du har det :(
Jag hoppas verkligen du blir bättre.

Anonym sa...

Tack så mycket =) fin blogg du har!

Anonym sa...

Jag med, har haft 7 vagnar.. och det lär bli fler *ler*. får man fråga varför du är sjukskriven?? kramar

Anonym sa...

ååå, hoppas verkligen att du får må bättre- snart!

Jo, gullungar! Ser att du har en söting själv- livet på en pinne- men det måste vara frustrerande att ha svårt ,med lyft och sådant.

Anonym sa...

jo det är ju otroligt gott med mockarutor :)
Hoppas din dag oxå blir bra.

Anonym sa...

Oj, hoppas verkligen att det är något som snart går över!
Det är inte skönt att ha ont hela tiden..


Nu har den nya tävlingen kommit ut på bloggen!

Kram Petra

MissyElliot sa...

Hoppas att röntgen går bra...

Anonym sa...

hej,..smilla drar av sig tikskyddet nä vi inte ser...
så det ä inte så kul å komma hem om man vart iväg en stund..
hon städar inte så bra efter sig..
hoppas dom ser nå på röntgen..
ha det så bra du kan..med tanke på rygg ondan...kram sara

Anonym sa...

Stackare - hoppas du mår bättre snart!

Anonym sa...

Vafrör är du sjukskriven? (om det är tillåtet att fråga förstås?)

Hoppas att du har en bra dag annars.

Nu ska vi snart bege oss och hämta hem sonen från dagis...sen är det full fart igen:P

Kramar

Anonym sa...

det är verkligen inte skoj & vara sjukskriven. Hoppas att du blir bättre snart.

Anonym sa...

Jobbigt Du har det :-( Jag hoppas verkligen Du blir bättre snabbt.

Jag har varit hos sjukgymnasten och fått massage idag, gjorde så jävla ont, men samtidigt skönt.

*kram*

Anonym sa...

:-) Självklart är Du välkommen på middag när Du vill.

Anonym sa...

Hoppas att något hittas efter röntgen och jag hoppas att du blir bättre också!

Tack så jätte mycket! Kul att du gillar mina bilder! :)

Anonym sa...

Hoppas röntgen gick bra, fattar inte att du ska ha sånt oflyt!

Anonym sa...

Usch vad jobbigt! Hoppas du får ordning på det där snart! Förstår att det måstre vara väldigt frustrerande. Att ha smärta hela tiden, inte kunna röra sig. Jag vet hur det känns. Var sjukskriven i tre år med ett trasigt knä. :oP Ingen höjdare alls. Men som sagt. Hoppas röntgen kan ge några svar!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos