Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 januari 2009

LUNCH PÅ SÖDER

Nu ska vi göra oss iordning för att dra in på Söder, ska följa med Svärmor en sväng. Blir att vi springer på Ringen ett tag och lunchar på nåt gott ställe därinne!!
Ska ta med kameran så kanske jag lyckas komma ihåg att ta några bilder oxå... Varit dålig på d på senaste.. sorry..

Ska även se över alla utmaningar jag fått de senaste dagarna när jag kommer hem, och då kommer även inlägget om de olika sexleksaks tipsen ifrån Lustjakt till alla Hjärtans Dag..!!


Vad ska ni hitta på idag??

bloglovin

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din kommentar:) Din blogg är superfin oxå...rosa och härlig!!

Vilken mysig dag du har framför dig.

Ha det fint och trevlig helg!!!

//C

Anonym sa...

idag kanske jag ska bowla:D du då?

Anonym sa...

Sitter i skolan på seminarium hela dagen! Härlig fredag not;-)


Du har en utmaning inne hos mig!!

Trevlig helg!

Kramis!!

Anonym sa...

Ja, det tycker jag också, tack!
Längtar tills den kommer, synd att den inte skulle levereras förrän i juni :/

SJUKT cool design på bloggen, hur lyckas du?

(Bikinin finns på Ellos ifall du ville kolla in den)

Kram!

Anonym sa...

Ja, glöm inte fota;)

Här tar vi det lugnt idag också då Stella fortfarande inte är riktigt kry.

Kramar

Anonym sa...

tack så mycket=)
visst e dom så söta haha!
det e bara så tråkigt när folk skriver om sånt de inte vet.
jag vill gärna göra det men jag vet inte hur man får en sån knapp av blogglovin, när jag försöker att göra det till en knapp eller vad ska man säga precis som din så blir det bara en text ..vet ej vad för fel jag gör =/ha en underbar dag!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos