Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 januari 2009

DRÖMVILLAN?

Ledsen för dåligt uppdaterande...

Ligger däckad i sängen idag.. tog mig ut en sväng tidigare, till apoteket som ligger en promenad bort.. När jag väl kommer fram har jag sååå fruktansvärt ont och vad visade d sig??? - Dom jä*larna hade inte nåt av medicinerna jag fått utskrivet.. *suck* Det var bara att promenera hem och trycka i sig vanlig alvedon, som hjälper.. NOT..
Så nu är jag ännu mera däckad.. har sjukt ont..

Men men.. en positiv sak iaf, vi ska titta på ett nytt hus i e.m ;-) Hoppas på att d är drömvillan istället då..!!! En bit att flytta dock men till ett superfint område!!!

bloglovin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för att det huset är nåt för er! :-D
Nåt bra måste väl hända idag menar jag.

Anonym sa...

Oj, trist med medicinerna... Hur länge blir du hemma?

Fabbe har troligtvis maginfluensa av något slag. Det rinner ur ändan och luktar bedrövligt. Men ingen feber som tur är! Humöret är på topp och han är pigg. Men hemma från dagis pga smittorisk. Och jag mår illa...

Spännande med huset!

Kram!

Anonym sa...

Håller tummarna för att det är erat drömhus :)

Anonym sa...

OOOOh va kul med hus!
Släng in lite länkar till hemnet så man kan se vad ni kikar på!

Anonym sa...

Ni drar er åt pappas håll ;)
Låter spännande, finns det några bilder?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos