Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 januari 2009

STÖRANDE GRANNAR

Idag har vi hittat VÅRT hus..!! Det ligger inte så långt ifrån där vi bor nu, perfekt alltså!! Behöver inte byta dagis eller skola samt samma avstånd till jobb och så. Samt ett kanonfint område!!

Nu är d bara att invänta budgivningen, spännande!! Men samtidigt stress framkallande.. sist så trodde jag att jag skulle få en hjärtinfarkt av all spänning :-o
Skulle vi ligga bra till då är d bara att fixa till vår lägenhet och se till att sälja snabbare en kvickt.. Ojoj.. vad har vi satt igång?? ;-)
Vore sååå skönt med egen tomt, eget garage och ja - slippa störande grannar ovan och under oss :-o

Tipsar oxå om en tävling inne hos Carolina, gissa då hennes bebis ploppar ut ;-)

bloglovin

19 kommentarer:

Anonym sa...

Toppen :)

Vad spännande med huset- hoppas det går bra!

Helgen har varit toppen, hoppas ni också haft det bra?

Anonym sa...

Gud vad roligt ;D Hoppas ni får huset :D

Anonym sa...

mysigt med eget hus.
hum.. 25%... naje, då är jag för snål ;)

Anonym sa...

Va härligt de låter :)
Vill oxå ha hus snart ...

Kram

Roses & Angels sa...

Tackar som frågar! Jo helgen har varit helt ok, vi har haft husvisning och får se om det går nu då. Tävlingen är super. Hur har din helg varit? Kram

Mia sa...

Lycka till med budgivningen! Hus är verkligen underbart!

Tack för kommentaren!

Anonym sa...

Hihi, tackar!
Helgen har varit bra för min del. Själv?

Maggan sa...

Jätte nyfiken vill se bilder....
kram

Anonym sa...

Härligt, jag hoppas Ni får huset!!

Är det radhus, villa, stort eller litet?

Skönt att slippa byta skola & dagis.

Anonym sa...

Jätte nyfiken vill se nå bilder....
kram

Anonym sa...

va kul med hus=)vill jag ha i framtiden med=)kram

Anonym sa...

Åh vad spännande! Håller tummarna för er!

Anonym sa...

Det är lite pirrigt med budgivning.
Men snart kanske ni slipper ta hänsyn till grannarna.

Anonym sa...

Ska hålla tummar för att det blir ERAT hus!

Skönt med egen tomt när man har barn. Att bara kunna öppna dörren och gå ut när man ska leka. Och som sagt.. slippa störiga grannar :)

Ha en bra kväll!

Anonym sa...

Åh ska hålla mina tummar hårt för att drömhuset blir ert!!

Kram

Marie sa...

Åh vad roligt att ni hittade drömhuset på en gång.
Hoppas att ni vinner budgivningen också.

När det gäller pottan så var lugn hon kommer inte att gå omkring i blöja resten av livet. Jag lovar! Så ta det lugnt. ;-)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Håller tummar & tår för att huset blir ert ;D

ha en fin dag & vecka söta!

Kram

Anonym sa...

hoppas du har en bra dag=)städar tar en paus nu;)

Anonym sa...

Åh va spännande med hus! :) Är också riktigt sugen på att flytta, så att man kan få en tomt där lillen och hunden kan få springa och leka. :)
Håller tummarna för att ni får det!
Kram Pauline

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos