Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 16 januari 2009

MUPPSAN TIPSAR:



StrollerShopper 298:-
Grymt snygga och mer moderna skötväskor
med en massa snygga färger och tryck.
Här med camoflage och retro tryck!!
La ni märke till priset??
Endast 298:- - helt otroligt!!!
------------------
Finns att köpa hos:

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

De där har jag kikat på lite faktiskt. Men använder aldrig skötväska ändå nu....
Men dom är supersnygg!

Anonym sa...

åå den i kamo skulle ja lätt kunna tänka mig !! fast ja är fort sugen på svea väskan =)=)

Anonym sa...

OM jag nu använde skötväska skulle jag vilja ha den i camoflage.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos