Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 januari 2009

POSITIVT TÄNKANDE

För att göra dagen lite bättre så försöker jag tänka på att våren snart är här och vad passar då inte bättre än att kolla på nya vårskor till Mandis ;-)

Lego: Duplo Queen 549:-

Timberland: DL 24 Zipslip 349:-

Superfit:Sport 2 kk 599:-

Puma: Drift Cat L V Inf Sf 399:-

Alla barnskor finns att köpa hos BRANDOS.se - Vilka tycker ni jag ska köpa??

Brandos.se

bloglovin

12 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Superfit ABSOLUT, dom kan ju barnskor ordentligt.

Ha en strålande dag söta

Roses & Angels sa...

Hahhaha förvånad!!! Över att JAG köper SVART???? hihhih det är nog jag med men dottern älskar ju svart så vad gör man!! HON ska ju inte känna sig tvingad att ha VITT bara för att galna morsan inte inreder med annat. HHAHAH hoppas du blir bättre snart!! Kram

Roses & Angels sa...

Hahaha förvånad över att jag köper svart??? MEN vad gör man när dottern älskar den färgen! Jag kan ju inte tvinga henne på vita saker bara för att hennes morsa är lite galen hahah. Hoppas du blir bra snart. DU om du får två av mina kommentrer nu så fungerar det lite knasigt här.

Anonym sa...

ja men visst såg dom ut o va det :D
Ska ha dom här nere i källaren när man springer ner för att elda, tvätta osv.

Anonym sa...

Visst får man en härlig känsla i kroppen när man får gå och kolla runt på sommarkläder .
Kram
attis

Anonym sa...

Alla paren var fina men dom översta skorna tyckte jag var finast=) Super söta.

Anonym sa...

du har en utmaning i min blogg om du ids :)

http://tvattlapp.blogg.se/2009/january/utmaning.html

Anonym sa...

Sv. Jag ÄLSKAR pops strumpor. Kanonbra som sitter kvar på ett litet barns fötter! I like :)

Gillade Puma skorna (dom sista) jätte fina!

Anonym sa...

Tvåan eller trean hade jag valt.

Anonym sa...

Jag är en "sucker" för Timberland...
Hoppas du mår bättre! kram kram

Anonym sa...

JAg längtar som bara den efter att våren ska komma så att jag kan köpa nya skor till mina tjejer!
Börjar tröttna på detta med stövlar nu.

Ha en bra kväll. Dagens intervju presenteras om någon timme. Har Diana frågat dig eller vill du bli intervjuad av mig?

Åsa

Anonym sa...

De första skorna var jättesöta :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos