Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 januari 2009

HUS VISNING

Nu ska vi iväg på lite husvisningar ;-) *wee*

Då jag kommer hem sen LOVAR jag att se till att svara på alla kommentarerna, varit dålig på d de senaste dagarna.. Sorry.. :-( - Skärpning!!!

Ha en härlig söndag alla..!!!

bloglovin

18 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande med husvisning - hoppas ni hittar något fint! ;)

Anonym sa...

Lycka till med husvisning! :)

Anonym sa...

Husvisning låter intressant och skoj, jag hoppas Ni hittar Ert drömhus.

Anonym sa...

Spännande med husköp! Var kollar ni nånstans? *Nyfiken* :) Kram

Anonym sa...

Hoppas att ni får det då :)

Vad är det för hus då? Stort, litet? Så roligt med husköp då vi också är i dom banorna...

Anonym sa...

Va spännande!
Det är 6år sedan snart jag var på husvisning. :-o
Gud som tiden går!

Sjuklingarna mår väl så där.
Leo har tappat mycket i vikt. :-( Han är smal som en räka. Men man kan ju inte annat bli om man inte äter.

Anonym sa...

Åh vad skoj! Hittade ni något bra? Var kollar ni?? Vad skulle du ha för linnet och vilken strl va det i?=)

Anonym sa...

Jag har berättat det på min blogg :)

(Vill du kanske annonsera på den med din butik?)

den har fått en ny design nu också!

Anonym sa...

Lät som ett perfekt hus :)

Vi söker hus här hemma i ramsele. Vi vet precis hur vårat drömhus ska se ut. Det ska vara stor gård, lagård till, lite insyn, en bit till vägen... Så nu är det bara att hitta detta hus, och hellst till ett bra pris med :)

Anonym sa...

Det ska jag självklart göra :)
Tack så jätte mycket :)

Anonym sa...

Ja eller hur, på lördag smället det med middagen,kommer bli roligt värre!

Anonym sa...

Vi kollar i Nyköpings och Oxelösunds kommun. Ni då? Linnet är nog för litet om det är strl M. Synd! Kram

Anonym sa...

Tack för din gissning, gå gärna in igen och komplettera med klockslag (om flera skulle gissa på samma dag) och vad du helst vill vinna! ;)

Lycka till!

Anonym sa...

Åh vad kul att gå på visningar! Längtar tills vi ska börja titta lite längre fram i vår när lillprinsen är lite större!
Helgen har varit helt ok - men längtar såå efter våren, blir snart knäpp...
Hoppas ni har haft det bra!

Anonym sa...

Tackar för den gissningen, då väntar jag bara på att du skriver och länkar till tävlingen så är du med i spelet! ;)

Hittade ni något fint hus idag förresten?

Anonym sa...

Härligt! :)

På bloggen finns det en mailadress som du kan maila! Så fixar vi det :D

Anonym sa...

Ojoj ... spännande det låter.
Nu vill vi höra, fann ni några trevliga hus?

Jatack, en fin helg. Själva?

Anonym sa...

Åh va roligt att Ni hittade drömhuset...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos