Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 23 januari 2009

GOMORGON SÖTINGAR

Har precis kommit in efter en morgonpromenix med miniSessan Leeloo, hon bara älskar att springa fort runt i gräset, eller skutta runt..!! *sötis*

Bjuder på en tidigare bild på mina bustjejer ;-)
------------------
Om ca 1timme så kommer Älskling och hämtar mig, då ska vi åka och titta på ett annat hus, som just nu är DRÖMHUSET - vi vill ha det..!! Rädd att det är för drömlikt så d kommer budas iväg massor på d.. :-o Vill, vill, vill ha det..!!! En visning till på söndag så budgivningen lär inte börja förrän efter den... usch.. himla jobbigt att vänta...
-------
I helgen ska vi iaf börja göra iordning vår lägenhet, rensa ur inför visning, slipa om några golv och fixa med inredningen lite. Tur att vi har en strikt och ren inredning så vi behöver inte göra så mycket..!! Bor ni i Sthlm och behöver slipa om era golv, nytt golv eller lagningar kontakta då denna grymma golvfirma - PJ Parkettgolv..!!!
-------
Hemskt ledsen är jag att jag inte hunnit svara på era kommentarer.. det kommer, jag LOVAR.. har bara svårt att sitta med datorn längre stunder då ryggen gör så himla ont då.. Tack iaf för alla uppmuntrande kommentarer - ni kan verkligen vända en dålig dag till en fantastisk ;-)

bloglovin

17 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna på att DRÖMHUSET blir Ert. Men tyvärr så är man ju inte ensam att leta o priserna trissas upp nåt så oerhört därnere.. Lite skillnad mot Stöde:)
Jag tycker ju 3 miljoner är billigt, medans sambon försöker ta ner en på jorden...

Anonym sa...

tack så mycket :) Oj din blogg var ju jättefin. Vem har gjort desisgnen? Gillar de rosa banden på sidorna :)

Anonym sa...

bättre lycka nästa gång kanske =)
här händer inte mkt, ska sova ett par timmar snart ska jobba två nätter nu i helgen...

Anonym sa...

ja jag har skitlite pengar ja med.
men ist för festa så köper ja lite kläder;)va inge dyrt på H&M,Juicy ska ja ej handla på hehe.
hoppas du får en bra dag kramis!!

Anonym sa...

Det är så roligt när ens barn börjar kunna sjunga och kan rörelserna till alla sånger. Som sagt, som mamma får man lära sig alla rörelser igen som man glömt bort :)

Ska hålla tummarna hårt för att drömhuset blir erat!

Anonym sa...

Vad söta de är! Vi har ju också en chihuahua - fast en hane! ;) Hoppas ni hittar drömhuset! Kram

Anonym sa...

Ja det är alltid härligt att klicka hem lite kläder=)

Anonym sa...

Vilket underbart kort på de små. :-D

Håller tummarna för att ingen mer än ni budar på huset. ;-)
Och krya på dig!

Anonym sa...

Nu har jag en till tävling på bloggen!


http://petramedaoche.blogg.se/2009/january/utkast-da-var-1.html


kram

Anonym sa...

Lycka till med DRÖMhuset!!
Hur var det, skulle Du till doktorn idag å kolla upp ryggen?
*kram*

Anonym sa...

Ojdå, ja men då föståe jag om du inte vill vara med!

Men då tipsar jag istället om att det kommer ut en tävling på måndag.

I samarbete med coolkids.
Inget tjafs med dem hoppas jag? ; )


Kram

Anonym sa...

Vilken superfin bild! ^^

Idag har vi varit i Linköping och varit hos örondoktorn. Gick ganska bra faktiskt. :o)

Lycka till med visning och ha en riktigt trevlig fredagkväll och helg!
Kramar

Anonym sa...

Tack :D

Anonym sa...

Åh tackar :)
Lycka till med huset och hoppas att det blir ert :)
Kram

Preffen sa...

Ja eller hur, man kan ju tro att det är nå starkt däri *hrmf* men som tur är det ju bara vatten...

Anonym sa...

Vilka sötingar. De ser verkligen ut att gilla varandra.

Preffen sa...

Hade previlegiet att få lite inside information. Och är det huset jag blitt visad förstår jag att ni är sålda :-)
Så mysigt!
Håller tummarna!
Kram..

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos