Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 januari 2009

MUPPSAN TIPSAR:


Tänk dig att du ger någon du tycker om en bok på Alla hjärtans dag. En bok som du har gjort. Kanske med de första kärleksfulla sms:en, vackra citat, några egna skrivna rader och bilder på er tillsammans. Allt samlat i en riktig bok med vacker design av högsta kvalitet.
Hos Solentro kan du fixa din personliga bok till någon du tycker om eller varför inte till dig själv?? ;-) Kika in hos Solentro och gör din beställning!!

bloglovin

10 kommentarer:

Hanna sa...

åh vad roligt en till som gillar barnkläder!! fin blogg hit kommer jag fler ggr
mvh Hanna

Anonym sa...

Tack för kommentaren hos mig! Alltid rolig när någon lämnar ett litet avtryck. Söt tjej du har!
Ska nog kika på ditt alla hjärtans dag tips....

Roses & Angels sa...

Hej på dig! Mår du bra?? Alla hjärtans dag ja, jag är faktiskt född på den dagen! :) hihihi. SÅ jag kan inte glömma bort någon. Kram Christa

Anonym sa...

Haha jaha får du lov att äta lite då efter du gjort ett besök hos mig??=)

Anonym sa...

Så smart tips Gumman!!

Tack för alla fina kommentarer de senaste dagarna!!

Kramis!

Anonym sa...

Bra tips! Sådant har jag tittat på förut. Men till mig själv. :oD Ego! ^^

Anonym sa...

Hallå, hur mår Du, saknar uppdatering av Din blogg, blir ju orolig när Du inte "hör" av Dig.
*kram*

Anonym sa...

Nu är länken åtgärdad! =) Riktigt bra tips med boken! Tack! =) KRAM!

Anonym sa...

Ja, dom små liven är jättesöta. :)

Marie sa...

Hur är det med ryggen idag?
Hoppas att du snart känner dig piggare.
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos