Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 16 januari 2009

SPERMA SPRUT

Enligt stegräknaren har jag gått över 11 000 steg på jobbet idag :-o Och jag jobbade bara till 14.00 idag... rätt skapligt va?? Haft en rätt "springig" dag idag.. jag blir alltid lite mer energisk innan ledighet..!!

Efter jobbet fick jag skjuts till dagis av Ida´s Jon *tack* Sen var jag och Mandis och storhandla lite inför helgen, hann med en sväng in till djuraffären oxå.. var tvungen att köpa ett nytt halsband till Leeloo oxå då dom hade ett superfint rosa med strass :-o Bad dom lägga undan kopplet till oxå ;-) *ooops* En till att handla rosa till... Iiihhh....

Blev oxfilé och ugnsgrönsaker till middag, *mums* Inte så svårt att äta enligt GI... :-o Hoppas hoppas d ger resultat..!!!

Sen efter middagen kom Bror över och mina älskade brorsbarn, Mirabelle & Oliver *goungar*
Mandis fick busa lite med "Mobba" men ikväll var d mest Oliver som hägrade ;-)
Sötungen hade tappat två framtänder nu, hahaha :-D

Nu är det Let´s Dance som gäller, fler som tittar?? Har helt klart ändrat favorit till Laila Bagge..!! Hon är ju grym ;-) Fast Morgan Alling är ändå störtskön, hehe..!!! Kommer ju ihåg honom ifrån "Hjälp" då han ständigt blev kåt av allt och ingenting.. sprut både här och där.. hahaha... :-D - Sjukt roligt...

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Hur har ni det? Jag måste bara fråga var du har köpt det där rosa/vita linnet du har på 2 foton på headern?? Så himla fint!!! *Vill ha* Kramkram

Anonym sa...

Gillar också Morgan. Minns han när han hade sommar-barnprogrammet "Tippen". Minns att jag tyckte att han var söt :)

Laila är absolut min favorit också, otroligt duktig på att dansa. Men sen kan jag inte låta bli att gilla Magnus, denna stora man som är duktig på att dansa, otroligt nog...

Ha en trevlig lördag!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos