Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 januari 2009

UTMANAD

Fick denna utmaningen av Linda så nu ska jag försöka svara på dessa frågor.

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? 10,08

2. Namn? Madeleine

3. Vart bor du? Sthlm

4. Hur många barn vill du ha? 2 + min bonus

5. Vill du gifta dig? Är gift med min drömmars man ;-)

6. Har du ätit sushi? Nope :-o

7. Favoritglass? Puck

8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 2st tror jag..

9. Humör? Tröötttt

Fyra grejjor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha, nää.. Skötsam tjej ;-)

2. Har du en hund? Ja, eller kanske en råtta - En chihuahua vid namn Leeloo!!

3. Sover du helst själv eller med någon? Alltid med min Älskling

4. Tror du på spöken? Nää..

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Ja tack!

2. Skulle du vilja väga mer? Ööhh.. tvärtom..

3. Skulle du vilja ha sex nu? För tillfället.. nää.. skulle döda min rygg..

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej fy.. nyss vaknat..

KAN

1. Kan du röra på öronen? Nej, inga såna talanger!

2. Kan du slicka dig på näsan? Jag har typ den kortaste tungan ever, så Nej..!!

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Japp

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Haha, tror d är omöjligt!!

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, man har ju varit gravid!!

7. Kan dina vänner lita på dig? Definitivt!!

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har haft massa, bl.a i naveln, åkte ur då jag var gravid.

9. Kan du suga? Haha, vad är d för fråga??? Okej, - klart jag kan!!

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Njaoo.. svårt kanske..

HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Alldeles säkert!

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Många gånger! <3

3. Har du syskon? 1 storebror, 1 storasyster och 1 halv lillasyster

4. Har du någonsin haft sex med någon? Ett par gånger.. hehe..

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Oxå helt säkert!

6. Har du varit full den här månaden? Ja d har kanske hänt.. :-o Eller onykter, inte full..

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Skojar du??

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Japps!! j

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Japps!

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Japps!

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Gift med en ;-)

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Ja, tyvärr... :-o

13.Har du haft sex med mer än tre personer? Porrig och ärlig som jag är, - Japps!! :-o Eller vänta, inte samtidigt..? jaha, missuppfattade... Nytt svar - Ja, det har jag.!!

14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej nej, totally honest ;-)

Jag skickar denna utmaning vidare till:
-------------


bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi... har du insett att jag är helt värdelös att svara på utmaningarna? ;-)
Jag tycker det är roligt att läsa, men jag glömmer att göra dom själv när jag har blitt utmanad.

Anonym sa...

Ja, där ser man=)

Jag ska se om jag hinner svara på dem imorgon!

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos