Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 31 januari 2009

GRATTIS TIM


Idag säger vi Grattis till Tim som fyller år ;-) Har varit på kalas hos dom, Mandis busade en massa med Tilde som vanligt.!!!

Älskling är på hockey i vanlig ordning på lördagarna, skulle käka innan oxå så lär vara skapligt på sniskan då han kommer hem.. :-o Börja kröka redan vid 14.00 slutar aldrig bra....

Ikväll funderar jag på att dra till Ida.. sååå länge sen vi fick dricka oss riktigt fulla och bara surra en massa som bara vi kan..!!!

Nää, nu ska jag softa med Mandis, hon har inte sovit nån lunch idag så hon är riktigt softis trött, så där så man får mysa hur mycket man vill ;-) Ska titta på Musses Klubbhus, favvoprogrammet!!

Vad har ni för er denna lördag då??

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Denna lördagkväll gör vi inte mycket, Du kan själv läsa i min blogg vad vi haft för oss under dagen :-)
Låter intressant med Din interjuv *nyfiken*
Vad gör Du å Mandis då?
*kram*

Anonym sa...

Jag är ffe lite sur på din man.....
Nästa gång vi bestämmer ngt så kedjar vi fast honom i lägenheten!!
Hör av dig om du känner för att hänga med oss, om han är hemma skapligt
Puss

Anonym sa...

Tänk att sen jag fick mina barn så tycker jag inte om alkohol speciellt mycket längre....och jag var världens partyprinsessa innan dess. Haha.....tänk vilken vändning. Tycker inte ens öl är gott längre. Hoppas i alla fall att ni får trevligt=)

Kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos