Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 januari 2009

ÖNSKELISTA

Månaderna då man har dåligt med pengar är man
som mest sugen att shoppa, varför är d så?
Kikade in hos Lindex Barnkläder
och hittade alla dessa godingar ;-)
Vill ha mer Fem Myror, baggy jeans
och tuff skinnjacka..!!! Jobbigt då
man bara kan klicka hem oxå... :-o

100x30_Lindex Logo

bloglovin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar att jag också haft en dotter så jag kunde köpa "fem-myror-klänningen". Tror inte att sambon skulle uppskatta om jag köpte den till Edvin :D

Är det bra annars idag?

Anonym sa...

Hej

Du får gärna anta en utmaning hos mig!

Åsa

Anonym sa...

Lindex har super mysiga kläder!! Tildis hace them alla, ja när det gäller klänningar! Byxor har vi inte så många alls. Vi bara älskar Lindex :-D

Önskar Dig en jätte mysig Tisdag!!

Massor av kramar!!!

Anonym sa...

Lindex har såå fina kläder :)

Anonym sa...

Jaa, visst är det konstigt, när man ser på kontot att det börjar sina, så börjar shoppingnerven tala sitt eget språk=) haha. Ha en underbar dag! Kram

Roses & Angels sa...

Hello! Tjejen du har en utmaning att hämta hos mig. Kram Christa

Anonym sa...

ojj va mkt fint från fem myror !
psst, två nya tävlingar i min blogg!
du ska väl va me =)

Anonym sa...

Det var mycket fint! En del av det där hamnar nog på Amandas önskelista tror jag bestämt. :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos