Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 januari 2009

INGEN HAR VÄL..


... missat tävlingen där du kunna vinna
ekologiska produkter till värde av 500:-
hos Iob-butiken???!!! Tävlingen
avslutas den 5/2-09 21.00
Du tävlar HÄR..!!

Den här söta baddräkten hade jag iaf valt,

tills vi ska åka utomlands ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. ja men visst var det

Anonym sa...

Jättefin baddräkt. När åker Ni?

Anonym sa...

Vilken vacker blogg. Jag följer
dig via blogglovin, har du lust
att följa min ?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos