Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 januari 2009

GNÄLL

Gomorgon alla, haft en skön lååång sovmorgon!! Okej, inte sovit tills nu.. suttit med dessa lovely räkningar nu på f.m - Det suger verkligen hästballe.. ursäkta ordvalet men så är d...

Tänk om man kunde vinna ett par miljoner bara så där.. suck.. Nästa månad lär bli lika rolig då man haft flytet att bli sjukskriven dessutom.. Ja, ja ska sluta gnälla.. inge kul att läsa..

Ska göra en liten ansträngning här hemma nu, samt packa lite paket som ska skickas. Vi hörs av igen lite senare idag ;-)

Gillar du min blogg, lägg då till den hos:

bloglovin

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser fram emot nästa månad, då kommer jag få lön för 4 dagar! Det behövs! Fast ska på shoppingresa till Berlin med jobbet samma dag som lönen kommer. Hehe så den tar nog slut direkt=)

Anonym sa...

åh, det vore inte fel! haha! Ska tipsa om rean sedan ock´så!! :D Sitter just nu och tågbloggar! =P Mysigt att åka tåg, lite meditation sådär! Lycka till med räkningarna, håller med, det är såå tråkigt! =P Kram!

Anonym sa...

sv: Ja det är inte lätt;) Han är en blandis! Pappillon/chihuahua/shitzu. Min lilla ängel=) Haft en bra helg förresten?

PSST! Nu är det tävlingsdax i min blogg - var gärna med och tävla! =) Jag och söta Diana anordnar en tävling tillsammans!

http://isasstyle.blogg.se/2009/january/tavling.html#comment

KRAM!
Isa

Anonym sa...

Skönt med sovmorgon!

Tror absolut att Edvin skulle passa i den rosa klänningen, hellst med tanke på hans "guld-lockiga" hår *Skrattar*

Har suttit med ett skolarbete som är mer som en pina att göra... Ska nu fara och hämta Edvin hos dagmamma.

Anonym sa...

Räkningar är verkligen inte skoj :-(
Jag har tänkt göra en beställning hos Dig lite senare, kanske i kväll, jag vill ju ha ett par jeans till Elin :-)
Ha en fin fortsättning på tisdag eftermiddagen trots sjukskrivning och räkningar.
*kram'

Anonym sa...

Sv: ja det är verkligen ett svårt val,men de flesta säger svart. men har redan så mycket svart:Phaha gud vilket problem:P haha

Anonym sa...

Räknyíngar är absolut det värsta som finns. Blir bara på dåligt humör näar dom kommer. Aja, bara betala och se glad ut. Härligt att du fick somorgon .Klart jag följer din blogg, den är ju toppen.
Kram
attis

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos