Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 januari 2009

ALLA HJÄRTANS DAG TIPS

Här kommer mina utlovade Alla Hjärtans Dag tips
ifrån Lustjakt..!!! Klicka på bilden för att se den i
större format!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- Börja kvällen med ett avkopplande bad tillsammans,
med badskum, levande ljus och romantisk musik,
tvåla in varandra med en söt hjärttvål, nu börjar
förspelet ta vid.. ;-)
Kanske Frun i huset vill överraska med ny sexig
Doktors klänning och ett Kärleksspel som
ni fortsätter kvällen med. Efter ni avslutat
spelet kanske d är raka vägen till sängkammaren
som gäller, men ta då med Valentine staven,
lite is, kanske frukt och choklad.. sen är d
bara fantasin som sätter gränserna ;-)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Valentine stav 249:-
Stay Up Love 99:-
Warming Glide 110:-
Kärleksspelet 210:-
Sopy heart 29:-
Shower & Bath 9:-
Trosros 89:-
Sexy Doctor 399:-
Heartballs Silikon 199:-
♥♥♥♥♥♥
Nu när du gör en beställning på Lustjakt
får du en Alla Hjärtans Dag present på köpet ;-)

bloglovin

9 kommentarer:

Anonym sa...

heeej där!! va ett tag sen jag kikade in här... Hur står de till med dej??
Kram

Anonym sa...

Ta en titt på min blogg, just nu har jag en liten tävling som startar från och med idag [30e januari] och pågår till 7e februari där du kan vinna ett presentkort :)
Jag har även gratis designer till bloggar och lite illustrationer.
Ta en titt :)
Http://designbloggar.blogg.se

Jenny sa...

Hej hej!!
Kikar in och lämnar ett litet avtryck!!
Vilken fin blogg!

Anonym sa...

Man behöver nåt tokigt emellanåt oxå.
Kram
attis

Anonym sa...

Jag hoppas också att han kryar på sig, inte roligt när ens små är sjuk :(

Tror absolut att sambon skulle bli grad om jag överraskade han med "sköterskesettet" :D

Anonym sa...

hehe kom iaf inte sist!:D

Anonym sa...

Vsg =)
Jadu igår var jag på bio och såg Yesman, annars hade jag inte så mycket för mig.
Åh, va mysigt!

Sjukt söta stay-ups!

Anonym sa...

Vilka trevliga tips:)
Trevkiga prylar att piffa upp vardagen med.

Ha en myskväll//C

Lustjägarna sa...

Precis lika snyggt som alltid! - du är verkligen jätteduktig på dina tips, Bra råd och snyggt gjort =)
Kanon.
Hoppas att du mår bättre i ryggen. Själv så har jag en tuff ryggperiod just nu. Har käkat morfin under förra veckan, vilket slår ut kroppens egna produktion av smärtstillande...
Trevlig helg.
Kram Lis

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos