Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 22 januari 2009

I`M ALIVE

JAG LEVER - Varit hemma hela dagen - UTAN att blogga :-o Det ni..!!!

Har himla ont i ryggen än så har mest försökt vila.. blir liksom inte bättre tyvärr.. :-( Ska till läkaren imorrn igen!!

Nu har jag precis kommit hem, hämtat Sessan på dagis sen var vi till BVC och fixade med hennes navel igen. Måste bara berätta hur otroligt duktig hon är vår lilla tjej.

- Både den här gången och gången innan, - i väntrummet finns massa leksaker; dockor, bilar, leksaker och böcker - Amanda brukar gilla att leka med barnen där, det som brukar vara problemet är då man ska in till BVC sköterskan, då får man inte leka mera liksom.. :-o Men som sagt dom här gångerna har hon sprungit rakt in till sköterskan så fort hon ropat upp hennes namn, bara släppt leksakerna och begett sig in!! :-o Och dessutom visat upp sin mage och navel innan hon ens frågat om det, hehehe.. Samma sak idag, ber mig lyfta upp henne på skötbordet och sen drar hon upp tröjan!! *sötis* Vilken tur att hon gillar att komma dit ;-)

Uppdatering angående hus då... jaa, ni.. vi är otroligt skeptiska.. vi vill ha stort, fräscht och nära till city - utan att d ska kosta skjortan - omöjligt, nää tror ni?? :-o


bloglovin

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va duktig hon är!

Anonym sa...

Vad roligt! Tack för titten!
Söt liten tjej du har!

Anonym sa...

nu är det frågestund i min blogg, passa på att fråga något:)

Anonym sa...

Prövade kommentera Din blogg för en stund sedan men vet inte om det var något fel trasigt eller?
Jobbigt att Du har så ont.
'kram*

Anonym sa...

hoppas du blir bra snart i ryggen kramis=)

Anonym sa...

Duktiga tjejen!

Snart kommer ni hitta ert drömhus, jag känner det på mig!

*synsk*

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Nädå, inte omöjligt! Den som söker finner :)
Vad duktig hon är, lilltjejen! Gulligt att hon visar själv :) Hoppas att du kryar på dig snart! Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos