Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 29 januari 2009

HEJA HEJA


Intensiv dag idag.. promenad till Farmor i Årsta, lämnade Mandis där så jag och Leeloo kunde bege oss till Sara på HNB Group och fixa håret. Efter två timmar rusade vi tillbaka och mötte upp dom, för då skulle hon med Mandis kusiner på stan, - busy Farmor/Mormor, eller kanske - Världens snällaste Farmor/Mormor ♥ Tack för att du alltid ställer upp!!

Hälsade på Älskling på firman en sväng sen tog vi bussen hem.. Var ut til parken en stund så både Leeloo och Amanda fick leka lite ;-) Springa av sig och kasta lite snö - snöade ju här i Sthlm idag :-o

Älskling kom hem och tog med henne till BVC, fixade med hennes navel igen, under tiden fixade jag en mumsig tonfisk sallad - idag vågade jag mig på att äta!! Tänkte lika bra att mjukstarta med en sallad.

Ikväll är d hockey DIF-Rögle, då ska vi "Heja Heja" som Amanda säger ;-)


Vad gör ni ikväll???


bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilken fin bloggdesign du har=)

Anonym sa...

gud vilken snygg design, vad avundsjuk jag blir! :O

Anonym sa...

gud vilken snygg design, vad avundsjuk jag blir! :O

Anonym sa...

Hej

Nu är din intervju ute hos mig!

Kram Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos