Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 januari 2009

MEANDI´S VÅRKOLLEKTION

IDAG släpps Meandi´s nya vårkollektion!!!!
Dom firar dessutom 5år..!!!
---------
Temat för våren är såklart Kalas!
---------
Meandi är stolta över att de flesta av deras kläder
nu är märkta med Öko-Tex och att alla deras bäbisplagg,
basplagg till barn och frottéplagg är i ekologisk bomull.
En annan nyhet är att alla bäbisplagg nu finns
från storlek 50/56.
--------
Jag måste säga att jag gillade inte deras förra kollektion
särskilt mycket, men d jag sett av den här nya
så måste jag säga att nu har Meandi lyckats igen!!
Härliga färger och roliga tryck!!
Spana in kollektionen HÄR du oxå!!
--------
Vad tycker du?? Hiss eller Diss??

bloglovin

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos