Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 januari 2009

KÄNDIS TRÄFF

Vet ni vad... på lördag har jag en intervju med en väldigt känd person.. ska ses inne på Östermalm på f.m och diskutera ett hemligt projekt som jag hoppas att jag ska bli delaktig i ;-)

Så glad att lilla jag har fått denna möjligheten - wish me luck..!! Och ni, det hjälper inte att jag tjatar och frågar om VEM jag ska träffa, hehe ;-) Ni får veta tids nog!!!

Därför har jag bokat tid hos HNB salongen inne på Hornsgatan för att fixa mitt hår imorgon, tack Sara för att du ställer upp på så kort varsel ♥ Ni vet väl om att Muppsan´s alla läsare har 10% rabatt hos dom, bara att ange min blogg då ni ska betala ;-) Unna er manikyr, massage eller hårförlängning av erfarna duktiga tjejer!!


bloglovin

25 kommentarer:

Anonym sa...

Oj spännande! Hoppas träffen går bra! Kram Jenny

Roses & Angels sa...

MEN SHIT Madeleine! HÅLLER ALLA tummar och tår och självklart kommer allt att gå bra. OCH DU vem ska du träffa??? hahhaha. *ler* det finns ju ingen risk att få veta det nu hihihi. Lycka till!!! Hörs kram

Anonym sa...

haha ja det är skönt med lite knäppisar=)

Ja men klicka hem linnet då, men det var väldigt litet i storleken bara så du tänker på det.

Anonym sa...

Åh, vad spännande det låter! :) Lycka till! Kram

Camilla sa...

Åh så spännande, ser fram emot att få läsa mer om dit hemliga projekt.

Anonym sa...

hejhej=)
söt dotter=)
Du har blivit utmanad av mig kika in=)karaam!

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Spännande! Berätta så fort du kan :)
Hur stor är Leeloo? Är hon färdigvuxen? Du får fortsätta hålla utkik, det kommer att dyka upp mindre plagg också :)

Anonym sa...

Men vad spännande=) Nu är man nyfiken till tusan:P

Kramar

Anonym sa...

Spännande! Ser fram emot att få se vad det är för liten hemlighet du går och klurar på :)

Anonym sa...

Åh, det låter spännande! Hoppas allt går bra och att du får en trevlig stund hos frissan :-)

Anonym sa...

Sv: Den har jag redan i playlisten ;P

Lycka till idag!

Anonym sa...

Gud vad spännande :)
Lycka till!!

Anonym sa...

DU vet då hur du ska göra en nyfiken ;) Lycka till!

Anonym sa...

Idag händer ingen spännande alls, jag ska på gynundersökning vilket som vanligt är något som man går och gruvar sig för. Inte alls roligt att ligga i den stolen.

Hittar du på då?

Roses & Angels sa...

DU ska vara nervös hahha men allt kommer att gå super. Väntar ivrigt på att få höra vem du träffat hihi. Kram

Anonym sa...

Åhh vad spännande!!! Det ska bli skoj att följa! Nu bär det av till ÖF. Tack så mycket för de värmande kommentarena!! Kram

Anonym sa...

Oj, vad spännande!! Nu blir jag jättenyfiken!! :D Du får berötta sedan!! TACK!! :D KRAM!

Anonym sa...

Låter spännande :-)

Anonym sa...

Fint namn du har ;) och även en fin blogg. Är själv sugen på att göra om min lite men man ska ju ha tid oxå....

Anonym sa...

hihi, ja vet jag...

Anonym sa...

Jag vill se en bild på Dig och Ditt hår.
Yes :-) vi bor i skogen, Lappland.

Anonym sa...

Jädrans vad spännande! Du har så mycket för dig!

Kram på dig!

Anonym sa...

ååh spännande, lycka till!!!!

Anonym sa...

ÅH, TACK SÅ MYCKET! VAD ROLIGT ATT DU GILLAR BLOGGEN!

OCH VAD SPÄNNANDE MED KÄNDIS INTERVJU! =)

www.gotteochvi.com

Anonym sa...

haha jag tror att du träffade blondinbella. hon har ju ett nytt projekt på gång!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos